Skip to content

Juxtapositie

24 maart 2012

(miss moss – rosy disposition)

Mode en kunst, ik heb altijd gevonden dat die twee hand in hand gaan. Daarom ben ik fan van wat Miss Moss doet: ze plaats schilderijen naast streetstyle- of catwalk- of editorialoutfits en komt zo tot soms verrassende, soms opvallende en soms harmonische combinaties. Wat er wordt afgebeeld is niet zo belangrijk als wat elke afbeelding afzonderlijk uitstraalt, en hoe dit tot zijn recht komt in combinatie met een andere. Ik heb er hier een paar op een rijtje gezet, als je meer wilt zien klik je gewoon op de titel van de post onder de foto. Droom even weg!

(miss moss – escher & menswear)

(miss moss – modcloth & miss moss)

(miss moss – rainy day special)

(miss moss – fall vs spring)

(miss moss – suno & vallotton)

One Comment leave one →
  1. 25 maart 2012 16:15

    Diana van Miss Moss is ongeveer alles wat ik zou willen zijn! Haar outfits/eten juxtapositie is ook zo geniaal, ik weet echt niet hoe ze er op komt allemaal…wist ik maar meer van kunst (goh, heel wat verzuchtingen op een zondagnamiddag!) Ik heb in elk geval eindeloos veel respect en bewondering voor haar!

    Oh en nog iets, het jammere van mijn kleed is dat de dag van de foto’s, ik het uit mijn zak haalde om te tonen en zag dat er een superscheur in zat! Gelukkig kon je het niet zien op de foto’s maar ‘t is toch wel een beetje ironisch en superjammer :(

Mijmeringen

